viernes, 16 de octubre de 2015

El fantasma de Canterville (1887)

La familia nord-americana de los Otis decideixen comprar un castell angles, el castell de Canterville,tot i que els avisen que era un castell embruixat.La família, recorre el castell i troba una taca de sang, que la mestressa diu que no pot netejar. Tot i ser avisats, els Otis, decideixen netejar-la i la mateixa nit el fantasma apareix amb les seves cadenes sorolloses despertant al senyor Otis. Davant l’aparició, el senyor ofereix, sarcàsticament, una ampolla d’oli per màquines. Per aquest motiu el fantasma decideix desaparèixer molt humiliat. 

Dies després, Virginia, la filla dels Otis decideix donar suport al fantasma i va a buscar-lo. Un altre dia, mentre passejava el seu cavall, Virginia es trenca el vestit i decideix anar a buscar la seva mare. Per això torna a casa i s’endinsa en una habitació on, per sorpresa, estava el fantasma. Allà ell li demana ajuda per poder descansar en pau, i ella accepta. Llavors, ell li demana que plori i ori per ell. Virginia accepta i el fantasma li adverteix que escoltarà i veurà coses terribles. Però que el infern no pot fer res en contra de la seva puresa. 
Finalment, la porta a una cova per que la noia ho fagi...

No hay comentarios:

Publicar un comentario